Så fylld av kärlek och glädje

Heeeej.
 
Det är måndagkväll och jag sitter i mitt köksbord. Det är inte så ofta jag sitter i det faktiskt men just nu håller vi på att måla om vardagsrummet så det finns inga grejer där inne. Har ätit en god kvällsmat och pluggat lite sen jag kom hem. Hade min första pianolektion för den här terminen ikväll, det gick bra och jag kände att jag lärde mig massor nytt. Det har varit en suprebra dag och jag känner mig verkligen fit for fight. Pigg på måndag och på en ny vecka full av möjligheter. 
 
Imorse var jag ute på en liten springtur! Känslan av att kunna springa måste vara bland det abslut bästa jag vet, blir så glad av det. 
Jag har haft en underbar helg förresten. I slutet av förra veckan stod jag och velade lite om jag skulle vara kvar i Stockholm eller inte. Jag hade egentligen inte något ärende hem till Horn men jag visste att om jag inte tog tillfället i akt skulle det bli många veckor innan jag fick chansen att åka dit så jag bestämde mig för att åka ner mot Östergötland. Såklart var tåget försenat men det kändes ändå lugnt jag hade tid till att sitta och läsa manus och chilla på tåget. När jag väl kom hem sen åt vi tacos och såg på Pretty Women med familjen. 
 
lördagen var jag, Julia, mamma och mormor ute i skogen och plockade svamp. Snacka om kvalitétstid. Och att vi dessutom hittade hur mycket svamp som helst var ju världens bonus. Jag sa till mamma att jag aldrig sett så mycket svamp i mitt liv och då svarade hon att hon heller aldrig gjort det, då har hon ändå levt i snart 50 år, så ni fattar. Jag råkade ut för ett sånt där område som man bara drömmer om ni vet, där det är helt gult överallt! Så coolt. 
 
Ja kantareller i mängder i alla fall. Efteråt åkte vi tillsammans till campingen där det var säsongsavslutning och taburas, åt lunch och jag, Alex och Miranda gjorde ett tappert försök att ta oss upp på topp fem bland minigolfsrekorden. Tyvärr utan medgång, men kul var det ändå!
Hemma så gjorde jag mig i ordning lite och jag och Julia åkte runt i Horn och fotade lite. Det blev fina bilder tror jag, kanske får ni se dom någon dag ;)
På kvällen tog vi det väldigt lugnt, lagade en kanonmiddag och såg lite på tv men somnade rätt tidigt. 
 
Söndagen var jag ute i Sandviken och red med Susanne. En väldigt lugn sväng men mysig och härligt att umgås med Sus. Jag njuter verkligen av livet just nu, stundtals känner jag mig nästa lite för positiv, haha. Men trots att mitt tåg tillbaka till Stockholm igår också var försenat så gjorde det mig inte så mycket. Om man kan spara på guldmoments så har den här helgen gjort mig rik. Hösten - jag känner mig till och med redo för dig. Så de så. 
 
/L
 
 
 
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback