Upp & ner tjejen

Hej kompisar!
 
Det är söndag, klockanär 19.18 och för många skulle det här vara en tid att ligga i soffan och chilla. Men inte för mig inte, jag är i Wyboston! En by cirka en och en halvtimma utanför London. Här ska vi under de kommande 12 dagarna gå en kurs. Det är inget rast och vila om man jämför med Londonträningen, här är vi schemalagda 9-22.30 varje dag! Men lyckligtvis är det mycket jag kan innan. 
 
Igår kom vi hit i alla fall och efter den pamiga introduktionen kände jag verkligen livet i mig. Vad jag har saknat Fritidsresor-livet!! Jag kände hur håret på mina armar reste sig och jag verkligen insåg att det är här jag ska vara. Träffade några gamla kollegor och var så glad. 
Idag har jag dock en lite mer neråt dag och känner att jag kanske har gått ett steg bakåt, men sen är jag positiv igen och älskar det jag gör. Mina hormoner spelar spel med mig och jag går mellan 0-100 hela tiden, haha. 
 
Sen är det kaosmycket ljud omkring en hela tiden så man blir trött i hjärnan, försöker ta alla chanser jag kan att gå undan lite när vi har tillfällen. Inte för att vara osocial utan för att kunna vara social när det verkligen gäller. 
 
Idag har vi hitills haft 5 lektioner (alla på 1,5 timma)
* Daytime activitys
* Tonåringar
* Handdockor
* Dagsaktiviteter praktiskt
* Clownteknik
 
Nu har vi middagspaus och om bara en kvart börjar en av de två lektionerna vi har kvar under dagen. 
Hejjaheejjja... 
 
Nu kör vi igen, får se om jag håller mig till topparna eller dalarna!
Vilket flummigt inlägg det blev!
KRAM på er /L
 
Ps. Gå gärna in och kika på dagens vlogg också!
https://www.youtube.com/watch?v=Sf2Q2MD1BAs
 
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback