Here we go again!

Heeeeej!!

Det är onsdagen den 13 februari och jag sitter på ett flygplan. Från och med precis nu börjar ett nytt kapitel i livet, ett nytt äventyr är påväg att greppa tag i mig, och jag är såså redo. 

Det är lite drygt sex veckor sedan vi kom hem från backpackningen. Det var precis lagom tid att vara hemma. Lusfattig men tackålov finns vikariebanken. Under januari jobbade jag så mycket jag hann och har nog hunnit möta nästan alla Kindas barn. Och trots allt älskar jag ju att hänga med dom så dagarna har gått! Hängt väldigt mycket släkten, med Channis och familjen. Hade panik på juldagen och sörjde att det inte fanns några kompisar kvar att hänga med i Horn. Fixade med lägenheten, under min utlandstid kommer Hanna att bo där så jag och familjen hade en dag att rensa den. Var på Pernilla Wahlgrens show, den får 5/5. Jag fyllde 24 och hade först en brunch i Horn där vi dansade ut julen med alla småbarnen, traditioner ska följas. Sedan hade jag en mysfest med vännerna i Stockholm. Två riktigt roliga utekvällar. Branchmöten och inspirationsmöten på växtkraft Kinda där jag fått helt fantastisk hjälp.

De första dagarna i Sverige var dock hemska och jag frös något helt galet. Tur att julen kom och jag blev varm av kärlek istället. 

Men nu spretter det i benen på mig och det kliar i fingrarna! Jag är så redo för nya äventyr, har varit hemma precis lagom period för att känna att jag vill iväg igen. 

Och nu väntar London på mig, min branch absoluta högkvarter. Där ska jag få sjunga, dansa och spela teater, mina drömmar kommer till uppfyllelse. Så tacksam.  

Bloggen ska jag försöka uppdatera så ofta som möjligt vet ni, jag gillar ju att skriva av mig! Men numera finns även ett annat sätt att följa mig då jag en gång i veckan kommer att vlogga. För er som inte riktigt har koll på de betyder det att jag kommer filma och prata i små videos. Dessa kommer släppas på söndagar och ni hittar de på youtube, söker ”lovisa monell”.

Alright. Nu landar vi om cirka 50 minuter, då ska jag hämta mitt tunga bagage och sen ta reda på hur jag kommer till mitt boende. iiiiiii.

 

Vi hörs hörni! London calling!
/L






Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback