3 lediga dagar från himlen!

Hej på er!
 
Fredag 15 mars, 17.10.
 
Jag sitter vid köksbordet, i mitt nya kollektiv. Det ligger i Notting Hill och här har jag nu flyttat in med 5 andra personer! 2 till svenskar och 3 norskar, så vi kan snacka skandinaviska med varandra, vilket känns skönt. 
 
Vad har hänt sen sist jag skrev? Jo jag åkte till Sverige på visaprocess. Kom fram till Arlanda runt halv tolv och checkade in på mitt hotell på centralen. Sov en natt där och vaknade upp till en riktigt tråkig marsdag. Regn, vind och gråmulet från morgon till kväll. Själva visaprocessen gick fint och jag var klar runt 11 typ. Men resten av dagen skulle visa sig bli en riktig skruttdag. Jag tror jag grät 8 gånger på det dygnet, haha. Inget ville gå som jag hade planerat. Det enda som var positivt förutom visat var att jag hann träffa Lizette på en fika, annars var allt struligt. 
 
Min buss till flygplatsen gick klockan 15 och planet skulle lyfta 18.00. Det visade sig dock att det var 6 timmar försenat så vi kom inte iväg förens 00.00 från Sverige! Ni kan ju själva räkna ut vilken tid jag var tillbaka i England.
Upp tidigt dagen efter för att leverera på kursen, älskade inte livet där och då. Kände mig som en walking zombie. 
 
Men överlevde verkar jag ju ha gjort även om jag gick på någon sort sparlåga de sista dagarna i Wyboston. På måndagen var det i alla fall äntligen dags för vår efterlängtade avslutningskväll med tema GALA. 
 
Jag gick all in med jordgubbar, glitterklänning och moserande. Hade en så himla rolig kväll! Till på köpet fick jag äran att ta emot pris! Motiveringen var att jag kommit med energi och positiva vibbar till alla klasser, att jag varit nyfiken och villig att lära mig och trots min resa till Sverige kommit tillbaka och kört på. 
Haha, ja, jag blev i alla fall fantastiskt glad, TUSEN TUSEN TACK alla som röstade fram mig!
 
I tisdags åkte vi tillbaka till London och vi flyttade in i den nya lägenheten. Eftersom Louise nu är klar med sina åtta veckor och hon skulle åka vidare dagen efter så hade hon och jag en mysig avslutningskväll och gick ut och åt hamburgare och gick på musikal tillsammans. 
Les Miserables som var helt otrolig alltså!
 
Onsdag, torsdag, fredag har jag varit ledig och gjort absolut noll. Skaffat mig ett gymkort och hängt lite där. Sett på lite film och klippt lite vlogg. Bara chillat. Vilket varit så efterlängtat! 
 
Nu har halva Englandperioden passerat och 4/8 veckor är kvar. Imorgon börjar vi med showen som kallas Monster Mania, vilket är showen jag också varit mest rädd för. Men jag är taggad, nu har jag sovit ut och är redo!
 
Ha en underbar helg!
STOR KRAM

/L
 
 
 
   
 
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback