Love is in the air

Tjabba!
 
Vad gjorde vi mer i helgen då, jo vi var på bröllop. Och vi inte bara deltog utan var också värdpar för dagen, jag och Pär. Dessutom sjöng jag i kyrkan och Pelle spelade saxofon. Delvis därför men också för att brudparet själva hade fotograf så har jag inte så många bilder, men endel mobil bilder finns ändå så jag postar dom här nere!
 
Annars sitter jag på ett tåg, igen, hehe. Påväg till Linköping där doktorn ska undersöka hur det står till med min rygg, låt oss hoppas på det bästa, vad nu det är. 
Imorse var jag på Bodybalance utbildning och larmet ringde redan innan sex men tillskillnad från sist var det lätt att gå upp, det är ju ljust ute!! 
 
De njuter vi av och så tar vi den här veckan med storm, 
PUSS
/L
 
 
   
 
 
  
 
  
   
 
 
 
 
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback