Första december

Idag är en dag då jag önskar jag kunde vara med dig.
Önskar jag kunde få krama om dig och säga ”det blir braa”.

Jag måste göra det på telefon och det känns konstigt. Jag känner mig hjälplös och maktlös på samma gång.

 

Vissa dagar blir man påmind om hur snabbt allt kan gå och hur mycket vi måste uppskatta det liv vi har.
Idag är en sån dag.

 

Sov så gott Sonja, och tack för att jag fick lära känna dig och skratta med dig.
Jag lovar dig, himmelen är så vacker.

 

Till dig mitt hjärtas hjärta, 

Jag finns här för dig dag som natt och är med dig till 100 %

 

Älskar dig

 

/L






Anonym
12 December, kl. 22:25 | Blogg;

I den här perioden som Jag går igenom just nu är det så oerhört mycket värt att Du finns i mitt liv. Hur långt bort Du än är så är Du alltid nära mitt hjärta. Det känns.
Jag Älskar Dig <3.

/Din P

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback